بهداشت خانواده

وبسایت پزشک خانواده و سلامت

بهداشت خانواده

وبسایت پزشک خانواده و سلامت

انشاالله در این وبسایت به درج مقالات پزشکی و سلامت خانواده و همچنین معرفی کتابهای کاربردی در این حوزه می پردازیم.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

alerghy

دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۹ ق.ظ

بهداشت منزل

خانه را ضدآلرژی کنید


منزل


راه‌ های زیادی وجود دارد که می‌ توانید با محرک‌ های آلرژی در خانه‌ خود مبارزه کنید.

اگر می خواهید خانه خود را عاری از هرگونه آلودگی کنید توصیه می کنیم از این روش ها و توصیه های بهداشتی کمک بگیرید در ادامه با برخی از آن ها آشنا شوید

هر سال تقریباً ۲ میلیون نفردر سراسر جهان به دلیل آلودگی هوا، جان خود را از دست می دهند بنابر این حق دارید در زمان آلودگی هوا نگران سلامت خود و خانواده تان باشید.

 رعایت نکات لازم برای حفظ سلامتی در بیرون از منزل کافی نیست و باید در داخل منزل نیز به آن توجه جدی داشت . اما چگونه؟


گردگیری:
بسیاری از ما به علت مشغله کاری که داریم از گردگیری صرف نظر می کنیم. اما تراکم پیدا کردن خاک یکی از علت های اصلی مشکل تنفسی است. برای تمیزی بیشتر ، بهتر است از دستمال مرطوب برای گردگیری مبلمان، پنکه های سقفی،چراغ و یخچال استفاده شود.

دستگاه تصفیه:
دستگاه های خوب دارای فناوری نانو است که با مواد آلاینده هوا مقابله می کند. این فناوری همچنین با ایجاد جریان هوا، منزل را از گرد و خاک تمیز می کند .

گردش هوا:
گردش درست هوا در منزل بسیار لازم است بنابر این پنجره ها را باز نگه دارید. برای مدتی، پنکه را روشن بگذارید تا هوا تمیز شود. هنگام پخت و پز فن را روشن بگذارید تا مانع از ماندن دود،بخار و مواد آلاینده در منزل شود .

وسایل منزل را درست انتخاب کنید:
پارکت را به فرش ترجیح دهید، چون فرش کک ، خاک و مواد آلاینده را جذب و در خود حفظ می کند(توصیه به مبتلایان به آلرژی). کرکره را که گرد و خاک کمتری به خود جذب می کند و نگه می دارد به پرده ترجیح دهید. همچنین می توانید گیاهان آپارتمانی در منزل قرار دهید تا هوای داخل را از آلاینده ها تمیز کند.

شست وشوی منظم لباس ها:
پارچه ها و ملحفه ها مکان مناسبی برای زندگی کک است و باید به طور منظم شسته شود.هر نوع لباس یا ملحفه و پتویی را قبل از استفاده کردن بشویید.

از دود پرهیز شود:
دود سیگار، بخاری و حتی شمع که مواد آلاینده در هوا رها می کند، برای سلامت ریه ها بسیار مضر است بنابراین به هیچ کس حتی به مهمان تان، اجازه سیگار کشیدن را ندهید!

جارو برقی بزنید:
تمیز کردن کل منزل سلامت شما و خانواده را تضمین می کند . به طور منظم باید فرش ها ، مبلمان ها ، کرکره ها و پرده ها را تمیز کنید و جارو برقی بکشید .

از رایحه طبیعی استفاده کنید :
رایحه های مصنوعی ممکن است حاوی مواد شیمیایی مضر و مواد آلاینده باشد؛ به جای استفاده از آن می توانید از مواد معطر طبیعی استفاده کنید مانند جوشاندن آب حاوی کمی دارچین،هل و…

میزان رطوبت کنترل شود:
رطوبت ، کپک و کک را جذب می کند. بنابراین، کنترل سطح رطوبت داخل منزل مهم است و باید زیر ۵۰ درصد باشد.

ورود با کفش ممنوع :
کفش گرد و خاک و عوامل حساسیت زای زیادی را با خود به داخل خانه می آورد. یک منزل عاری از گرد و خاک به حفظ سلامت خانواده کمک می کند .

منبع:”PREVENTION “


ذغال سرخ کن برقی سزار


ذغال


ذغال سرخ کن برقی سزار

مناسب برای استفاده قلیان و منقل

منبع تغذیه : برق 220 ولت شهری

سرخ کردن زغال در کمترین زمان ممکن

قابل استفاده در منزل ، محل کار ، فضای باز و ...


طراحی نوین و بسیار کارآمد


قیمت : 49000 تومان



ذغال سرخ کن سزار یک وسیله بسیار کارآمد است که می توانید در منزل و مغازه از آن استفاده کنید و زغال قلیان خود را ظرف 5 دقیقه سرخ کنید. دستگاه سزار با برق شهری کار می کند و درون آن یک المنت بسیار قوی قرار داده شده که با قرار دادن زغال روی آن در مدت کوتاهی حبه زغال های شما آتش گرفته و سرخ می شود. این محصول بسیار سریع و آسان این کار را برای شما انجام می دهد و از مزایای دیگر محصول این می باشد که می توانید در داخل منزل یا ... ذغال مورد نظرتان را بدون هیچ کثیف کاری سرخ نمایید.


قیمت : 49000 تومان



ویژگی های ذغال سرخ کن سزار :
مناسب برای استفاده قلیان و منقل
-
 سرخ کردن زغال در کمترین زمان ممکن
- بسیار تمیز و آسان و بدون هیچ گونه کثیف کاری
- قابل استفاده در منزل ، محل کار ، فضای باز و ...
- منبع تغذیه : برق 220 ولت شهری



روش خرید:
 برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 49000 تومان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی