بهداشت خانواده

وبسایت پزشک خانواده و سلامت

بهداشت خانواده

وبسایت پزشک خانواده و سلامت

انشاالله در این وبسایت به درج مقالات پزشکی و سلامت خانواده و همچنین معرفی کتابهای کاربردی در این حوزه می پردازیم.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

range/mo/va/rang/post

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۵۴ ب.ظ

مطابقت رنگ مو با رنگ پوست زنان

رنگ مو

راهنمای انتخاب رنگ مو بر طبق رنگ پوست زنان 

باید بدانید که باید بر اساس رنگ پوست خود موها را رنگ کنید تا نهایت زیبایی و جذابیت را به دست آورید و از آن نهایت لذت را ببرید. برای خیلیا پیش اومده که بعد از رنگ کردن موها متوجه شدن به چهره شون نمیاد. دلیلش بدون شک رنگ پوستشونه. انتخاب رنگ از روی کاتالوگ زیاد هم راحت نیست به خصوص اگه بخواید از رنگ های ترکیبی و جدید استفاده کنید.

 

همانطور که انتخاب رنگ لباس مهم و اصولیه انتخاب رنگ مو هم یکسری اصول و قوانین داره و میتونه چهره تون رو زیبا و یا زشت کنه. اگه میخواهید بدونید چه رنگ مویی به رنگ پوستتون میاد این مقاله رو بخونید.

راهنمای انتخاب رنگ مو بر طبق رنگ پوست زنان

تشخیص رنگ پوست

قبل از این که بخواهید ته رنگ پوستتان را تعیین کنید باید نوری که استفاده می کنید نور طبیعی باشد. نورهای مصنوعی رنگ پوست را کمی تغییر میدهند. ساده ترین و سریع ترین روش این است که کف دست را بالا بیاورید و به رگ های کف دست و مچ دست نگاه کنید. اگر رگ ها آبی یا بنفش باشند ته رنگ پوستتان سرد است.

 

اگر رگ ها سبز باشند ته رنگ پوستتان گرم است. اگر نمیتوانید رنگ رگ ها را تشخیص دهید ته رنگ پوستتان خنثی است. اگر دارای پوست خنثی باشید میتوانید تمام رنگ های زیر را استفاده کنید. اما اگر گرم یا سرد باشید مطلب زیر را بخوانید تا رنگ موی مناسب پوستتان را پیدا کنید.

راهنمای انتخاب رنگ مو بر طبق رنگ پوست زنان

بلوند خاکستری

بلوند خاکستری شامل رنگ های چون پلاتینی، یخی، نقره ای و شرابی است و برای کسانی که پوست خنک با ته رنگ قرمز دارند مناسب است. اگر تصمیم دارید از این رنگ ها استفاده کنید باید با شامپوی بنفش موها را شستشو دهید تا از زرد شدن موها جلوگیری کند.

راهنمای انتخاب رنگ مو بر طبق رنگ پوست زنان

بلوند گرم

اگر پوستی سرد با ته رنگ آبی دارید از طیف های بلوند گرم مثل طلایی، کاراملی، کهربایی و عسلی استفاده کنید. رنگهای عسلی و کاراملی برای پوست های زیتونی و ته رنگ خنثی نیز مناسب است زیرا رنگ های بلوند خیلی روشن پوست را بی رنگ نشان میدهد. اگر ته رنگ پوستتان گرم است نباید از رنگ های بلوند گرم استفاده کنید زیرا زردی بیش از اندازه پوست را زرد میکند.

راهنمای انتخاب رنگ مو بر طبق رنگ پوست زنان

قهوه ای سرد

رنگ های قهوه ای سرد مثل فندقی، قهوه ای موکا، شکلاتی تیره و قهوه ای مایل به قرمز برای کسانی که پوستی با ته رنگ گرم دارند بسیار مناسب است. اگر ته رنگ پوستتان زرد است رنگ موی قهوه ای سرد استفاده کنید تا پوست روشن تر نشان داده شود.

راهنمای انتخاب رنگ مو بر طبق رنگ پوست زنان

قهوه ای گرم

اگر ته رنگ پوستتان گرم یا متوسط است از رنگ های قهوه ای گرم مثل قهوه ای طلایی، عسلی، کهربایی، ماهگونی یا دارچینی استفاده کنید.

راهنمای انتخاب رنگ مو بر طبق رنگ پوست زنان

قرمز سرد

رنگ های قرمز سرد مثل: قهوه ای مایل به قرمز و قرمز برای پوست های سرد با ته رنگ قرمز مناسب است. قرمزی موها باعث میشود صورت کمتر قرمز نشان داده شود. اگر رنگ پوست عمیق دارید بهتر است از رنگ موی قهوه ای مایل به قرمز استفاده کنید زیرا رنگ های قرمز گرم صورت شما را بیمار نشان می دهد.

 

رنگ کردن موها و زیبایی،روش های ست کردن رنگ مو و رنگ پوست

راهنمای انتخاب رنگ مو بر طبق رنگ پوست زنان

قرمز گرم

اگر ته رنگ پوستتان خنثی یا آبی است قرمز گرم برای شما مناسب است. بنابراین از رنگ های مسی یا بلوند توت فرنگی استفاده کنید. موها را با شامپوی مناسب موهای رنگ شده بشوئید و سعی کنید دائم موها را شستشو ندهید تا رنگ موها ثابت تر بماند.

 

راهنمای رنگ کردن موها،روش های رنگ کردن مو

راهنمای انتخاب رنگ مو بر طبق رنگ پوست زنان

مشکی سرد

رنگ موهایی مثل مشکی اسپرسویی و آبی-مشکی برای کسانی که ته رنگ پوست گرم دارند مناسب است. اگر رنگ پوستتان روشن یا زیتونی است تضادی که با رنگ موهای تان دارد باعث میشود ته رنگ زرد پوستتان گرفته شود و پوست مانند عروسک های چینی نشان داده شود. اگر پوست تیره دارید میتوانید از رنگ های مشکی سرد استفاده کنید.

راهنمای انتخاب رنگ مو بر طبق رنگ پوست زنان

مشکی گرم

اگر به طیف های مشکی گرم مثل کاکائویی، موکایی و مشکی-قهوه ای علاقه داشتید باید مطمئن شوید که ته رنگ پوستتان متوسط است. اما اگر ته رنگ پوستتان عمیق باشد از رنگهای موکایی یا کاکائویی مورد بهره ببرید تا همه چیز را گرم تر نشان دهید.


ادکلن زنانه لانوین اکلت (Lanvin Eclat D Arpege)

عطر

 ادکلن زنانه لانوین اکلت

Lanvin Eclat D Arpege


ارائه ای بی نظیر و ماندگار از کمپانی معتبر لانوین

رایحه ای افسانه ای و ماندگار


مخصوص خانم های شیک پوش و مشکل پسند

یکی از پر فروش ترین ادکلن های زنانه دنیا



قیمت : 44000 تومان



ادکلن Eclat D Arpege که توسط لانوین در سال 2002 معرفی شد، ادکلنی زنانه و جذاب است. نت های بالایی لیموی سبز و یاس بنفش، به زیبایی با دسته گل های ویستریا، گل قرمز و شکوفه هلو در مرکز ترکیب شده و در نهایت، با سدر سفید خاتمه می یابند. نتیجه این ترکیب، رایحه ای تازه، کلاسیک و گیرا است که ملایم بوده، و قوی و زننده نیست. در طی سال های اخیر با وجود مصرف زیاد این عطر در بین اقشار مختلف جامعه به جرات باید گفت که هرگز یکنواخت نشده و همیشه مورد ستایش همگان قرار گرفته است. شخصیت Eclat D Arpege همیشه جاودان بوده و برای عاشقانش اصالت همیشگی به جای گذاشته است.


قیمت : 44000 تومان



ویژگی های محصول:
عمر محصول: 10 الی 12 ساعت
قدرت خوشبویی: عالی
پیشنهاد استفاده : روز و شب
مناسب برای : زنان
سن مصرف : تمام سنین
بو: خنک و شیرین
فصل: ماه های گرم سال

مشخصات محصول:
نام ادکلن : Eclat D Arpege
شرکت تولید کننده : Lanvin
کشور تولید کننده : فرانسه
حجم : 100 ML
نوع غلظت اسانس ادکلن: Eau de Perfume



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 44000 تومان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی