بهداشت خانواده

وبسایت پزشک خانواده و سلامت

بهداشت خانواده

وبسایت پزشک خانواده و سلامت

انشاالله در این وبسایت به درج مقالات پزشکی و سلامت خانواده و همچنین معرفی کتابهای کاربردی در این حوزه می پردازیم.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

afkare/jensi

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۴۷ ب.ظ

تفاوت افکار جنسی در زنان و مردان


افکار

 منبع: hidoctor.ir

افکار جنسی چیست؟ چرا افکار جنسی گاهی به سراغمان می آید؟ آیا مردان و زنان افکار جنسی یکسان و مشابهی دارند؟ آیا تعداد دفعاتی که زنان و مردان به افکار جنسی فکر می کنند یکسان است؟

 زنان و مردان، افکار جنسی یکسان دارند؟ آیا داشتن افکار جنسی بد است؟ آیا باید افکار جنسی را از خود دور کنیم؟ چگونه می توانید این فکرها را از خود دور کنید؟ افکار جنسی در زنان چگونه است؟ افکار جنسی در مردان چگونه است؟ کافی است چند لحظه وقت خود را به ما بدهید تا جواب این گونه سوالات را پیدا کنید.

۷۵ درصد مردم از خیالات جنسی لذت می‌برند و تحریک می‌شوند. نیمی از مردها و ۲۰ درصد خانم‌ها حداقل روزی یکبار به  رابطه جنسی فکر می‌کنند. پسرهای دبیرستانی روزی هفت بار و دخترهای دبیرستانی روزی چهار بار فکرهای جنسی به سرشان می‌زند. نیمی از این افکار علتی خارجی دارند.

 ۸۵ درصد پسرها و ۷۰ درصد دخترها هنگام خودارضایی خیالپردازی می‌کنند. این خیالات اکثرا درباره یک دوست، آشنا و یا کسی است که تازه ملاقات شده یا در یک فیلم دیده اند. اما معمولا هیچکس حتی با نزدیک‌ترین دوستش هم در این باره حرفی نمی‌زند. بعضی از این خیالات حتی برای خود فرد هم ناراحت‌کننده هستند. بعضی آدم‌ها حتی به‌خاطر این افکار احساس گناه می‌کنند. برخی دیگر نیز اصلا چنین فکرهایی نمی‌کنند چون فکر را با عمل برابر می‌دانند. البته به‌ندرت کسی این افکار را یک مشکل روانی تلقی می‌کند. گاهی این افکار مفید واقع می‌شوند چون اعتمادبه‌نفس را افزایش و تنش‌ها را کاهش می‌دهند. اکثر صاحبنظران این افکار را ناهنجار تلقی نمی‌کنند.

 داشتن افکار جنسی لزوما به معنای میل به وقوع آنها نیست. افکار جنسی زن‌ها و مردها شبیه است گرچه زن‌ها بیشتر موقعیت‌های عاشقانه و مردها قسمت‌هایی از بدن زن‌ها را تصور می‌کنند. گاهی هم این تصورات کاملا غیرعادی هستند (مثل رابطه جنسی وسط زمین فوتبال!) . همه دوست دارند خودشان را مطلوب و مقبول تصور کنند. همه دنبال چیزهای نو هستند.

  البته این افکار اغلب هیچ شباهتی به واقعیت ندارند. خانمی را می‌شناسم که در خیالش با یکی از هنرپیشه‌های معروف همبستر می‌شد. یکی از افکار جنسی رایج، دیدن همبستر شدن با دیگران است. یک فکر عجیب هم که رایج است، تصور تجاوز است. ۱۰ درصد زن‌ها خیال جنسی مورد علاقه‌شان رابطه جنسی به زور است. البته یادتان باشد که خیال با آرزو برابر نیست.

 اگر زنی در خیالش مورد تجاوز قرار گرفتن را تصور می‌کند به این معنا نیست که دوست دارد مورد آزار قرار بگیرد، می‌خواهد جذاب باشد، خودش پاپیش نگذارد و مسئول اتفاقی که می‌افتد نباشد. بعضی‌ها بدون هیچ دلیل مشخصی، درد کشیدن را سکسی می‌دانند. در خیال مردان و گاهی در واقعیت، رابطه جنسی با قدرت، انکار مسئولیت و خشم همراه است. اگر افکار ناراحت‌کننده جنسی به شکل وسواس فکری درآیند، خطرناک بوده و نیاز به درمان دارند درغیر این صورت، مشکلی ایجاد نمی‌کنند.



فرم دهنده ایربرا (Aire Bra) ترکیه

سوتین

فرم دهنده سینه ایربرا (Aire Bra) ترکیه

محصولی فوق العاده، ویژه خانم هایی

که به تناسب و فرم اندام خود اهمیت می دهند.


تهیه شده با بهترین جنس

بدون ایجاد حساسیت

محصول کشور ترکیه


ارائه شده در سایز های S-M-L-XL

و رنگ های مشکی، سفید و کرم


انتخاب سایز و رنگ در مراحل فرم خرید صورت می گیرد.



قیمت : 40000 تومان



ایر برا شما را از پوشیدن گن ها و لباس های آزار دهنده و غیر استاندارد راحت می کند. دیگر اثری از حساسیت به علت الیاف و فنر های بی کیفیت نخواهید دید. ایر برا با کیفیتی مثال زدنی محصولی از کشور ترکیه و ساخت شرکت Slim N, Lift می باشد.
ایر برا با طراحی خاص و منحصربفرد خود، سینه ها را بدون استفاده از فنرهای آهنی و پلاستیکی بالا نگه داشته و از بد فرمی و افتادگی زودرس سینه نیز جلوگیری می نماید.
این محصول با جنس خاص و بافت مخصوص خود همچنان که یک سوتین مناسب راحت برای شماست، بدون هیچ فشار اضافه و زحمتی مانند گن نیز برای شما عمل می کند و تمامی عضلات اطراف سینه را جمع می کند.
ایر برا را فقط کافی است امتحان کنید، شما هم آن را به عنوان راحت ترین و مناسب ترین لباس زیر خود برای تمامی موقعیت ها انتخاب می کنید. مهمانی، جشن، کنفرانس، محل کار هیچ تفاوتی ندارد روز خود را به راحتی و بدون دردسر های معمول دیگر سوتین ها صرف کار ها و لذت بردن از لحظات خود نمایید.


قیمت : 40000 تومان



ویژگی های ایر برا Aire Bra:
- فاقد هر گونه درزی بوده و بر روی بدنتان جا و خط نمی اندازد.
- تا ۲ سایز بالاتر کش می آید و به فرم و قالب بدن شما در می آید.
- از بهترین مواد و الیاف و با کیفیت بسیار بالا به صورت پارچه کشباف چهار طرفه و با عمر مصرف طولانی ساخته شده است.
- قابل شستشو در ماشین لباسشویی(با آب سرد) و ضد چروک است و خاصیت ارتجاعی خود را حفظ می کند.
- به بهتر و زیبا تر به نظر رسیدن ظاهر شما کمک می کند بدون اینکه احساس ناراحتی کنید.
- تمام قسمت های مورد نظر بدن شما را می پوشاند و به شما ظاهری صاف و بدون خط و چین خوردگی می دهد.
- مناسب برای استفاده در زمان کار و ورزش و استراحت در منزل و زمانی که احتیاج دارید ظاهری مناسب و متعارف و در عین حال احساس راحتی و آزادی تحرک داشته باشید.
- جایگزینی مناسب برای سوتین های اسفنجی در گرمای تابستان.
- ضد حساسیت.
- بسیار مناسب و راحت برای بانوان باردار و مادران شیرده.
- از افتادگی سینه جلو گیری میکند.



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 40000 تومان


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی