بهداشت خانواده

وبسایت پزشک خانواده و سلامت

بهداشت خانواده

وبسایت پزشک خانواده و سلامت

انشاالله در این وبسایت به درج مقالات پزشکی و سلامت خانواده و همچنین معرفی کتابهای کاربردی در این حوزه می پردازیم.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

goshvareh

دوشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۲۷ ب.ظ

گوشواره های مناسب هر مدل صورت


گوشواره

گوشواره هایی که زوایای مشخص دارند مناسب برای صورت‌ های مثلثی نخواهند بود

 

 گوشواره مناسب برای صورت گرد

با استفاده از گوشواره‌ های بلند گردی صورتتان کمتر به چشم می‌آید، گوشواره‌ های اشکی بلند و گوشواره‌ های لوستر شکل بهترین گوشواره برای صورت‌ های گرد است. گوشواره‌ های بلند با اشکال هندسی ناموزون نیز می‌تواند گزینه مناسبى برای صورت‌ های گرد باشد. استفاده از گوشواره‌ های کوچک مانند گوشواره‌ های میخی، گوشواره‌ های توپی شکل و گرد برای صور‌ت‌ های گرد اصلاً مناسب نیست، گوشواره‌ های حلقه‌ای گرد نیز برای چنین صورت‌ هایی توصیه نمی شود.

 

 گوشواره مناسب برای صورت‌ های کشیده 

گوشواره‌ های میخی و گوشواره‌ های دکمه‌ای برای صورت‌ های کشیده گزینه مناسبی است زیرا توجه را از کشیدگی صورت دور می‌کند. گوشواره های گرد نیز معمولاً جلوه خوبی به صورت‌ های کشیده می‌دهد. اغلب از گوشواره‌ های لوستر شکل برای صورت‌ های کشیده استفاده می‌کنند البته به شرط اینکه عرض گوشواره از درازای آن بیشتر باشد. گوشواره های بلند چند لایه ای نیز می‌تواند برای صورت‌ های کشیده مناسب باشد.

 

 گوشواره مناسب برای صورت‌ های قلبی 

این نوع صورت‌ ها بالای صورت پهن و پایین آن نازک است. به این دلیل، مناسب ترین گوشواره، گوشواره ای است که در بالا نازک و در پایین پهن باشد مانند گوشواره‌ های مثلثی معکوس یا گوشواره‌ های اشکی. گوشواره‌ های حلقه ای گرد معمولاً برای اینگونه صورت‌ ها مناسب نیستند اما گوشواره‌ های بیضی شکل می تواند خوب باشد.

 

 گوشواره مناسب برای صورت‌ های لوزی

اگر هدف شما این است که چانه ‌تان کمی عریض تر دیده شود باید از شکل‌ های این گوشواره‌ ها انتخاب کنید: گوشواره‌ های کوتاه و عریض، گوشواره‌ های اشکی کوچک و گلابی شکل، گوشواره‌ های مثلثی شکل، گوشواره‌ های بیضی شکل، گوشواره های میخی.

 

 گوشواره‌ های مناسب برای صورت‌ های مربعی

در صورت‌ های مربعی شکل که خط چانه بزرگی دارند، گوشواره‌ هایی مناسب است که توجه را از چانه دور کند، مانند گوشواره دایره‌ا ی شکل. در این صورت‌ ها نباید از گوشواره‌ های مربعی شکل در هر سایز و اندازه‌ ای استفاده کنید.

 

 گوشواره‌ های مناسب برای صورت‌ های مستطیلی 

در صورت‌ های مستطیلی انتخاب گوشواره‌ هایی که عرض‌ شان بیشتر از طول آنهاست و یا گوشواره های گرد، از انتخاب گوشواره هایی با زاویه اشکی، حلقه‌ای و گوشواره هایی بیضی با لبه‌ های منحنی بهتر است. توجه داشته باشید که اگر صورت مستطیلی شکل و موهای بلندی دارید گوشواره اشکی نباید از چانه تان بلند‌تر یا عریض تر باشد.

 

گوشواره‌ های مناسب برای صورت‌ های مثلثی 

برای این فرم صورت‌ها بهترین انتخاب گوشواره های گرد است. گوشواره هایی که زوایای مشخص مثل مثلث، مربع و لوزی دارند انتخاب مناسبی نخواهند بود.

 

گردآوری: بخش مد بیتوته



دستبند چرم طرح Montblanc. این دستبند فوق العاده شیک از پنج لایه چرم به صورت ساده و بافته شده و نماد زیبای برند Montblanc با رنگ های لوگو مشکی و طلایی عرضه شده است.

 قیمت : 39,000 تومان
  • دستبند چرم طرح ضربان قلب. این دستبند با چرم مشکی رنگ درجه یک و نماد طلایی ضربان قلب ارائه شده است و دارای قفل است که به آسانی باز و بسته می شود و فوق العاده منعطف است.

     قیمت : 27,000 تومان
  • دستبند چرم طرح این نیز بگذرد. این دستبند فوق العاده خاص با چرم منعطف و دارای تکسچر بسیار آسان به دست بسته و باز می شود و دارای نماد طلایی جمله این نیز بگذرد است.

     قیمت : 27,000 تومان
  • نیم ست رولکس. این نیم ست فوق العاده شیک با گردنبند و گوشواره مستطیلی و برند لاکچری رولکس در سه رنگ طلایی، نقره ای و ترکیب طلایی و نقره ای عرضه شده است.

     قیمت : 27,000 تومان
  • دستبند چرم و استیل طرح خدا. این دستبند فوق العاده جدید، شیک و ظریف با نماد خدا در دو رنگ طلایی و نقره ای و جنس تلفیقی از چرم و استیل عرضه شده است.

     قیمت : 19,000 تومان
  • دستبند چرم و استیل طرح ضربان قلب. این دستبند فوق العاده جدید، شیک و ظریف با نماد ضربان قلب در دو رنگ طلایی و نقره ای و جنس تلفیقی از چرم و استیل عرضه شده است.

     قیمت : 19,000 تومان
  • دستبند چرم طرح دیزل. این دستبند فوق العاده یونیک با بند مشکی و لوگوی طلایی، نقره ای و مشکی ارائه شده است و طرح جدید آن متناسب با انواع لباس مجلسی و اسپرت است.

     قیمت : 36,000 تومان
  • نیم ست سه زنجیره طرح Love. این نیم ست فوق العاده شیک دارای گردنبند سه زنجیره و گوشواره بوده و با نماد Love ارائه گردیده است که فوق العاده شیک و ظریف می باشد.

     قیمت : 35,000 تومان
  • گردنبند مرغ آمین طرح Golden. این گردنبند فوق العاده شیک طرح نوینی از گردنبند مرغ آمین می باشد که با رنگ ثابت طلایی عرضه شده است.

     قیمت : 24,000 تومان
  • دستبند چرم طرح رولکس. این دستبند زیبا با نماد طلایی رولکس و بند چرم در دو رنگ مشکی و قهوه ای استایل فوق العاده متفاوتی به جوانان شیک پوش هدیه می کند.

     قیمت : 27,000 تومان
  • دستبد Vitaly طرح تبر. این دستبند فوق العاده شیک و یونیک دارای طرح تبر بوده و با طراحی بدیع و خاص خود توجه جوانان را به خود جلب نموده است و از جنس استیل رنگ ثابت می باشد.

     قیمت : 39,000 تومان
  • گردنبند لاکچری طرح میکروفون. این گردنبند خاص و جذاب مورد علاقه دوستداران موسیقی بوده و در رنگ های طلایی، مسی، و مشکی در فروشگاه میهن استور عرضه شده است.

     قیمت : 29,000 تومان
  • گردنبند لاکچری طرح دمبل. این گردنبند فوق العاده شیک در رنگ های نقره ای،مشکی و مسی ارایه شده است و مورد پسند جوانان و به ویژه ورزشکاران شیک پوش است.

     قیمت : 25,000 تومان
  • گردنبند لاکچری طرح هدفون. این گردنبند فوق العاده شیک و فشن با انواع لباس اسپرت هماهنگی داشته و مورد توجه نوجوانان و جوانان شیک پوش است.

     قیمت : 27,000 تومان
  • دستبند چرم کارتیر. این دستبند فوق العاده شیک با قفل طلایی مغناطیسی عرضه گشته و دو دور به مچ دست بسته می شود و قابلیت تنظیم سایز برای انواع اندازه مچ را داراست.

     قیمت : 35,000 تومان
  • دستبند چرم طرح شنل. این دستبند زیبا با نماد طلایی شنل و بند چرم در دو رنگ مشکی و قهوه ای استایل فوق العاده متفاوتی به جوانان شیک پوش هدیه می کند

     قیمت : 27,000 تومان
  • دستبند چرم طرح ورساچه. این دستبند با چرم فوق العاده و با کیفیت ساخته شده است و با پلاک طلایی ورساچه و دو رنگ مشکی و قهوه ای ارایه گردیده است.

     قیمت : 27,000 تومان
  • دستبند چرم طرح طهران. این دستبند با چرم فوق العاده و با کیفیت ساخته شده است و با پلاک طلایی طهران و دو رنگ مشکی و قهوه ای تیره ارایه گردیده است.

     قیمت : 22,000 تومان
  • دستبند چرم طرح فروهر. این دستبند با چرم فوق العاده و با کیفیت ساخته شده است و با پلاک طلایی فروهر و دو رنگ مشکی و قهوه ای ارایه گردیده است.

     قیمت : 25,000 تومان
  • دستبند چرم طرح خدا با من است. این دستبند با چرم فوق العاده و با کیفیت ساخته شده است و با پلاک طلایی و دو رنگ مشکی و قهوه ای ارایه گردیده است.

     قیمت : 25,000 تومان


  • نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی