بهداشت خانواده

وبسایت پزشک خانواده و سلامت

بهداشت خانواده

وبسایت پزشک خانواده و سلامت

انشاالله در این وبسایت به درج مقالات پزشکی و سلامت خانواده و همچنین معرفی کتابهای کاربردی در این حوزه می پردازیم.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

kafshe/lemon

دوشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۰۵ ب.ظ
کفش دخترانه Lemon
کفش دخترانه Lemon
 
کفش دخترانه Lemon

طراحی جدید و مدرن 

 چرم مصنوعی درجه یک

رنگ فوق العاده خاص لیمویی

مناسب فصول گرم


قیمت : 34000 تومان



همواره در فصول گرم خانم ها و دختران شیک پوش به دنبال کفش خنکی هستند که علاوه بر راحتی از طراحی ویژه ای نیز برخوردار باشد. کفش دخترانه Lemon با رنگ جذاب لیمویی طراوت و شادابی خاصی به همراه آورده و حس فوق العاده ای به شما می دهد. این کفش نه تنها بسیار راحت است بلکه طراحی خاص آن پای شما را همواره خنک نگاه می دارد و با پوشیدن این کفش خیره کننده بی شک در میان دوستان خود جلوه خواهید نمود. این کفش در سایز 37 تا 40 عرضه شده است که هنگام خرید می توانید سایز مورد نظر خود را در سبد خرید انتخاب نمایید.


قیمت : 34000 تومان



ویژگی های کفش دخترانه Lemon:
- طراحی جدید و مدرن 
- سایزبندی: 37 تا 40  
- جنس: چرم مصنوعی درجه یک
- رنگ: لیمویی
- مناسب فصول گرم

 

روش خرید:
 برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 34000 تومان

 

مانتو تابستانه طرح گیلدا دوخته شده از بهترین پارچه نخی است که مناسب ترین پوشش برای فصل تابستان است. این مانتو بصورت دو رنگ طراحی شده است که تنوع و زیبایی خاصی را به شما هدیه می کند ...

 قیمت : 37000 تومان

هم اکنون کیف کج LouisVuitton رو به شما دوستان پیشنهاد میدیم که جنسی از چرم مصنوعی با کیفیت بالا، دوخت تمیز و ظاهر خیلی خوبی داره. این کیف در 3 رنگ بسیار شیک عرضه شده است.

 قیمت : 29000 تومان

شلوار اسلش مردانه Jack & Jones. این شلوارهای فوق العاده شیک و مدرن با طرحی جوان پسند و رنگ  پر طرفدار  قهوه ای ارائه شده است و از کیفیت بالایی برخوردار است.

 قیمت : 59000 تومان

تی شرت مردانه طرح Yes or No. این تی شرت ها با کیفیتی فوق العاده  به تازگی ارائه شده اند و طرح خاص آن با درخشش طلایی رنگ به شدت مورد پسند نوجوانان و جوانان واقع شده است.

 قیمت : 29000 تومان

عینک آفتابی دیور مدل Moda. این عینک های فوق العاده جدید و مد روز نه تنها آخرین مد و استایل را برای شما به ارمغان می آورند بلکه چشمان شما را در برابر اشعه آفتاب محافظت می نمایند.

 قیمت : 45000 تومان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی