بهداشت خانواده

وبسایت پزشک خانواده و سلامت

بهداشت خانواده

وبسایت پزشک خانواده و سلامت

انشاالله در این وبسایت به درج مقالات پزشکی و سلامت خانواده و همچنین معرفی کتابهای کاربردی در این حوزه می پردازیم.

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

bacheha/az/koja/miayand

سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷ ق.ظ

بنام خدا


بچه ها از کجا می آیند


بچه ها

این کتاب دانش و اطلاعات مربوط به تولید مثل، ارگانهای تناسلی و مادینه، بلوغ، عادت ماهانه، تولید اسپرم، عشق و دوستی، تجاوز و اغفال را با زبانی ساده و روان به کودکان و نوجوانان یاد می دهد و به بسیاری از سوالات و کنجکاوی های آنان در این حوزه را پاسخ میدهد.

روبی هریس، نویسنده این کتاب (بچه ها از کجا می آیند؟)، یک زن آمریکایی است که ابتدا کار خود را با شغل معلمی در یک مدرسه ابتدایی در نیویورک آغاز کرد. علاقه او به موضوع رشد و پرورش کودکان، در کنار تجارب او به عنوان مادر (و بعدها به عنوان مادربزرگ) او را متوجه اهمیت صحبت کردن درباره موضوع سخت و دشوار و در عین حال لازم و ضروری با کودکان و نوجوانان، یعنی تولید مثل و پاسخ دادن به سوالات آنها کرد. او در این کتاب از زاویه نگاه کودک - نوجوان به مسائل می نگرد، به قضاوت نمی نشیند بلکه واقعیت ها را می گوید و با حوصله و مهارت، دانش و اطلاعات علمی را، با زبانی ساده و داستانی، به کودکان منتقل و احساس مسئولیت اجتماعی را در آنها تقویت می کند.

این کتاب دانش و اطلاعات مربوط به تولید مثل، ارگانهای تناسلی و مادینه، بلوغ، عادت ماهانه، تولید اسپرم، عشق و دوستی، تجاوز و اغفال را با زبانی ساده و روان به کودکان و نوجوانان یاد می دهد و به بسیاری از سوالات و کنجکاوی های آنان در این حوزه پاسخ میدهد.

مطالعه این کتاب برای والدین و معلمات و مربیان پرورشی نیز توصیه می گردد تا اگر با سوالاتی از این دست از سوی کودکان خود و یا سایر کودکان و نوجوانان مواجه شدند بتوانند با بیانی ساده و درعین حال غیرمستقیم و نمادین پاسخگوی آنان باشند.


  نام کتاب : بچه ها از کجا می آیند؟

نویسنده : روبی هریس/ ترجمه: نسیم عرب، کسری بختیاری

تعداد صفحه : 50

حجم فایل : 2,230 کیلوبایت

قیمت: 3000 تومان

                   برای خرید کتاب اینجا را کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی